Hatástalan az MSZP kampánya
A Századvég 2013 márciusában készített
közvélemény-kutatásának tanúsága szerint a lakosság többsége nem ért
egyet az MSZP Orbán Viktor miniszterelnökkel kapcsolatos
óriásplakátjának és a párt kampányfilmjének üzeneteivel. Mindkét
kampányanyag ismertsége alacsonynak mondható.
Tetszik a cikk? Ossza meg ismerőseivel is!
|
Fotó: Századvég Alapítvány |
Hirdetés
Nem értenek egyet az MSZP-s üzenettel
Azoknak a megkérdezetteknek, akik látták a párt óriásplakátját, kevesebb, mint a fele (42 százalék) tudta pontosan felidézni, hogy miről szól, 31 százalékuk csak részben tudta felidézni, 12 százalékuk pedig egyáltalán nem. További 15 százalék azok aránya, akik nem tudtak vagy nem akartak válaszolni a kérdésre. Az óriásplakátot ismerő válaszadók döntő többsége (59 százalék) nem ért egyet a kampányanyag üzenetével, 28 százalékuk egyetért vele, továbbá minden nyolcadik megkérdezett (13 százalék) nem tudott vagy nem akart nyilatkozni ebben a kérdésben.Nagyobb arányban határolódott el a lakosság a párt kampányfilmjének üzenetétől. Kétharmada (67 százalék) azoknak, akik látták részben vagy egészben az MSZP kampányfilmjét, nem ért egyet annak üzenetével, 29 százalékuk fejezte ki egyetértését. Kiderült az is, hogy a válaszadóknak határozott a véleményük a film üzenetéről, mindössze 4 százalékuk nem tudott, vagy nem akart válaszolni erre a kérdésre.
|
Fotó: Századvég Alapítvány |
A filmet volt SZDSZ-munkatársak gyártották – írja a Heti Válasz. A lap megnézte, kik állnak a kampányfilmet készítő Weber und Mill Kft. mögött. Török Zsolt szóvivő azt elismerte, hogy hibáztak, ugyanakkor Mesterházy Attilát lenyűgözte az SZDSZ-es háttéremberek munkája, a szocialisták vezére egyenesen műalkotásnak nevezte a kisfilmet.